Skuteczne promowanie firmy
Prowadzenie działalności gospodarczej wymaga też skutecznej promocji. Inaczej nie będziemy zdobywać klientów, a przez to firma może upaść. Poza tym trzeba cały czas budować pozytywny wizerunek firmy, by uzyskać i podtrzymać wiarygodność, profesjonalność w oczach klientów. Tak więc każda firma…
Jak promować firmę w internecie
Obecnie promowanie firmy w internecie uchodzi za najważniejszą formę promocji. Na pewno więc trzeba to uwzględnić w swoich planach, szczególnie, jeśli chodzi o niektóre branże i niektóre grupy docelowe. Jeszcze do niedawna przekaz ten był głównie dla osób bardzo młodych,…
Dbanie o wizerunek firmy
Dbanie o wizerunek firmy nieodłącznie łączy się z prowadzeniem jakiejkolwiek działalności. Trzeba wiedzieć, w jaki sposób reklamować swojej usługi, ale też jak budować wizerunek firmy. Wszystko powinno być dopracowane, powinna być stworzona konkretna koncepcja, którą trzeba systematycznie wdrażać. Dzięki temu…
Artykuły reklamowe a identyfikacja wizualna Twojej firmy!
Każdy właściciel małej firmy snuje plany o tym, że kiedyś będzie ona rozpoznawana w całym kraju, a co odważniejsi snują nawet plany dotyczące kontynentu. Wiadomo, że jedynie nieliczni mają szansę na to, żeby być rozpoznawalnym w Europie czy na świecie….
Polskie wyzwania gospodarcze
Polski sektor IT nie słynie na całym świecie z najbardziej innowacyjnych rozwiązań, ale to się stopniowo zmienia. Pojawiają się firmy z Polski, które pracują nad bardzo ciekawymi rozwiązaniami, jak chociażby aplikacja umożliwiająca natychmiastową konsultację lekarską wraz z podstawowym badaniem. W…
Wprowadzanie innowacji do firmy
Rozwiązania innowacyjne bardzo często niosą ze sobą ryzyko dla organizacji, ale są też szansą na wejście na zupełnie nowy poziom. W przeszłości za taki przełom bez wątpienia uznawano cyfryzację i wykorzystanie Internetu. Rezerwowanie biletów czy hoteli poprzez Internet ma już…
Związki między zakładaniem firmy, badaniem rynku i marketingiem
Każdą nową firmę ostatecznie weryfikuje rynek, czyli w głównej mierze klienci podejmujący decyzję o zakupie produktów lub usług. Odniesienie sukcesu i utrzymanie firmy na rynku wiąże się trafieniem w potrzeby konsumentów. Aby zniwelować ryzyko trzeba sięgnąć po techniki analizy rynku…
Jakie kroki prawne trzeba podjąć, aby zarejestrować firmę?
Ewidencją działalności gospodarczej zajmuje się Urząd Miasta lub Gminy w zależności od miejsca zamieszkania przedsiębiorcy. Na potwierdzenie miejsca pobytu nie są wymagane żadne procedury lub dokumenty, ale za to na rejestrację firmy już tak. Aby dokonać wpisu do ewidencji działalności…
Mity i stereotypy przeszkadzające w założeniu własnej firmy
Pomysł na założenie własnej działalności gospodarczej wynika z indywidualnego wyboru. Ogólnie można wyróżnić dwa rodzaje aspektów z tym związanych. Pierwsza dotyczy cech psychologicznych przedsiębiorcy, drugą z nich jest charakterystyka ekonomiczno-społeczna rynku. Oprócz tego wszystkiego istnieje kilka powszechnie panujących mitów i…
Coś z niczego
Czy zakładać własną firmę czy pracować na etacie. Każde z tych rozwiązań ma swoje plusy i minusy. Pracownik najemny, pracujący na etacie u kogoś nie martwi się o samą firmę. Chodzi tutaj o jej prowadzenie. Za to jest niekiedy wręcz…